• يکشنبه ١٠ شهريور ١٣٩٨-١٦:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٥٩٢٤
طی مراسمی در دفتر ریاست شورا صورت گرفت؛

تقدیر از اردشیر رستمی بازیگر، شاعر و کاریکاتوریست

طی مراسمی و با حضور چند تن از اعضای شورای شهر تهران از اردشیر رستمی بازیگر نقش شهریار، شاعر و کاریکاتوریست تقدیر شد.




به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران با حضور محسن هاشمی رییس، محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، احمد مسجد جامعی رییس کمیته دینی، الهام فخاری رییس کمیته اجتماعی و حجت نظری رییس کمیته مشارکت های مردمی شورا  و نیز کاظمی  رییس دفتر شهردار تهران از اردشیر رستمی هنرمند کاریکاتوریست و بازیگر مقش شهریار تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم احمد مسجد جامعی گفت: آقای رستمی از معدود هنرمندانی بوده اند که در حوزه شهری نیز وارد شده اند به طوری که وی مشاور شرکت متروی تبریز هم هستند.

محمد جواد حق شناس نیز گفت: آقای رستمی مشخصا بابت نام گذاری معابر به نام هنرمندان، شاعران و بازیگران اذعان داشتند که این اقدام سبب شده حال شهر خوب باشد و لذا می خواهند که  دین خود را به شورای شهر ادا کنند. به همین مناسبت در روز شوراها 23 تابلو که مربوط به هر یک از اعضای شورا و دو تابلو هم مربوط به شهردار تهران و یکی از مدیران شهردای بود را تقدیم کردند.


در ادامه این مراسم اردشیر رستمی نیز با ارائه پیشنهادی گفت: برای اینکه نشان دهیم ملت ما قدر هنر را می شناسند بوستان یا معبری را به نام شاعران بزرگ جهان نام گذاری کنیم و در آن نیمکت هایی تعبیه کنیم به نام هر یک از شاعران بزرگ جهان و بخشی از ابیات آنان را نیز نگارش کنیم.


این پیشنهاد نیز مورد استقبال رییس شورا و رییس کمیسیون فرهنگی شورا قرار گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: